Monday, 4 April 2016

Engler rundt oss

I gĂ„r kveld da styrken tok slutt og motlĂžsheten tok over bestemte jeg meg for Ă„ ringe ammehjelpen. PĂ„ trĂ„den mĂžtte jeg en utrolig omtenksom ammehjelper som viste enorm omsorg. Det var ikke mĂ„te pĂ„ hvor flink hun skulle fĂ„ meg til Ă„ fĂžle og at jeg hadde gjort en enorm jobb for Ă„ ha holdt ut sĂ„ lenge. Hun trĂžstet meg og sa opplĂžftende ord, men hun ga seg ikke der. Innen 15 timer hadde hun fĂ„tt ordnet en time for meg pĂ„ ammepoleklinikken pĂ„ hospitalet i byen slik at jeg en gang for alle kan finne litt mer ut av hvorfor jeg er sĂ„ utsatt. Snakk om innsats! Takk til alle engler der ute som gĂ„r den ekstra milen for noen de ikke kjenner en gang. 


No comments:

Post a Comment