I gÄr kveld da styrken tok slutt og motlÞsheten tok over bestemte jeg meg for Ä ringe ammehjelpen. PÄ trÄden mÞtte jeg en utrolig omtenksom ammehjelper som viste enorm omsorg. Det var ikke mÄte pÄ hvor flink hun skulle fÄ meg til Ä fÞle og at jeg hadde gjort en enorm jobb for Ä ha holdt ut sÄ lenge. Hun trÞstet meg og sa opplÞftende ord, men hun ga seg ikke der. Innen 15 timer hadde hun fÄtt ordnet en time for meg pÄ ammepoleklinikken pÄ hospitalet i byen slik at jeg en gang for alle kan finne litt mer ut av hvorfor jeg er sÄ utsatt. Snakk om innsats! Takk til alle engler der ute som gÄr den ekstra milen for noen de ikke kjenner en gang.

No comments:
Post a Comment